Beste trainer/leider,
Het einde van het seizoen ligt alweer even achter ons. Gelukkig mag er weer getraind worden, voor wedstrijden zullen we helaas moeten wachten tot september. Om ervoor te zorgen dat elk team straks weer met een mooi en compleet tenue aan de aftrap verschijnt, vragen we jullie om volgende week de kleding in te leveren. We hebben drie momenten waar op de kleding ingeleverd kan worden, maak snel een afspraak op een voor jou o gunstig mogelijk moment.
Mede vanwege de Corona maatregelen gaat dat iets anders dan anders, namelijk op afspraak. Verder vragen we iedereen de volgende punten ter harte te nemen, dat maakt het voor jullie en voor ons een stuk makkelijker:
- Alleen complete kledingtassen worden ingenomen. Shirtjes en broekjes kunnen niet op een later moment door spelers worden ingeleverd. Het is dus aan jullie om alles compleet te krijgen.
- Elk tenue dient gewassen en opgevouwen in de tas te worden aangeleverd.
- Alleen de tenues (shirtjes, broekjes en sokken) worden ingeleverd. Trainingspakken, presentatiepakken etc horen hier niet bij.
- Mocht een tenue niet compleet zijn bij de inname, dan worden de kosten doorberekend aan het team. Mocht bekend zijn welke speler verantwoordelijk is, worden de kosten aan hem/haar doorberekend.
- Kapotte kleding moet ook worden ingeleverd, indien mogelijk met opgaaf van reden waarom iets kapot is. Ook sokken moeten worden ingeleverd.
- Iedere leider/trainer dient van tevoren het inname-formulier volledig in te vullen. Klik hier om het te downloaden.
- Bij de inname wordt nog niet direct controle gedaan, dit om het contactmoment zo kort mogelijk te houden. U ontvangt op een later moment een mail met daarin een overzicht van de ingenomen spullen.
- Inname gebeurt alleen op afspraak, alleen zo kunnen we ieders veiligheid garanderen.
- Voordat het seizoen begint zorgen wij ervoor dat elk team voorzien is van een compleet tenue. Uiteraard ontvangen alle leiders tijdig bericht over het ophalen van de tenues.
- Leiders/trainers die volgend seizoen geen functie meer vervullen bij Be Quick 28 moeten hun jas inleveren.
- Pupillenteams die aan het begin van het seizoen ook hesjes, ballen en dopjes hebben gekregen voor de zaterdagen, moet deze samen met de kledingtas inleveren.
Materialen
Omdat we denken dat jullie nog wel even willen door trainen, doen we de inname van sleutels en materialen op een ander moment. Houd hiervoor je mail en/of de website van Be Quick in de gaten.
Klik hier om een afspraak te maken.
Klik hier om het innameformulier te downloaden.
Met vriendelijke groet
Wieneke Tijssen
Manon van Ketwich
Kledingcommissie Be Quick ‘28